Alcoolul te face să poftesti la junk food?
Un nou studiu australian arată că consumul de alcool se corelează cu excesul de alimente ultraprocesate. 3,2026 Alcoolul nutrițional poate declanșa căi biologice care provoacă oamenii să mănânce în exces alimente ultraprocesate și sărate, contribuind potențial la consumul excesiv de energie și la creșterea în greutate, arată un nou studiu australian, Xinhua. Studiul, publicat în Obesity Reviews, a constatat că alcoolul crește nivelul hormonului FGF21, care este legat de apetitul pentru proteine și preferința pentru arome, umami, potrivit unui raport publicat miercuri de la Universitatea din Sydney, Australia.
Știri de ultimă oră
Vitamina care reduce riscul de cancer de piele cu aproape 50%
Industria farmaceutică se schimbă radical în spațiu
Bolile care scutesc de reevaluarea handicapului în 2026
Severitatea: Viața după o leziune spinală: ghid de recuperareCercetătorii au spus că acest Cu toate acestea, mediile alimentare moderne pot perturba aceste semnale senzoriale, cu aromele umami găsite acum în alimentele care nu sunt bogate în proteine.
Aceste alimente salate cu aromă artificială pot acționa ca grăsimi proteice??, înșelând organismul în dorința de proteine fără a le furniza, ducând la un aport total mai mare de grăsimi, carbohidrați și energie, a arătat studiul.??
Propunerile pentru un pachet de cipuri cu o băutură, o pizza la sfârșitul unei ieșiri din oraș, sau o porție de cartofi prăjiți în dimineața următoare pot fi determinate de modul în care organismul reglementează pofta de alcool pentru proteine, în special proteine??, autorul principal al studiului, David Rauben, a declarat în studiu, în general, consumul de alimente diluate este determinat atunci când oamenii mănâncă băuturi bazate pe proteine la Universitatea din Sydney, unde studiul sugerează că atunci când consumă băuturi bazate pe proteine consumă mai multe proteine decât atunci când consumă băuturile bazate pe cele bazate la Universitatea din Sydney, atunci când consumă mai multe decât cele bazate pe cele bazate pe cele bazate la Universitatea din Sydney.
Cercetătorii sugerează că alegerea de alimente integrale bogate în proteine, cum ar fi fructele de mare sau legumele, ar putea ajuta la mitigarea acestor efecte.
AGERPRES Alcoolul poate declanșa căile biologice care provoacă oamenii să mănânce în exces alimente ultra prelucrate și sărate, contribuind potențial la consumul excesiv de energie și la creșterea în greutate, arată un studiu australian, relatează Xinhua.
Alcoolul te face să mănânci mai multe alimente ultraprocesate?
Studiul, publicat în Obesity Reviews, a constatat că oamenii cresc nivelurile de hormonul FGF21, care este legat de apetitul pentru proteine și de preferința pentru gust, potrivit unei declarații a Universității din Sydney, Australia, publicată miercuri.
Un studiu realizat de cercetători din Australia a arătat că alcoolul ar fi putut evolua pentru a Cu toate acestea, mediile alimentare moderne pot perturba aceste semnale senzoriale, cu aromele umami găsite acum în alimentele care nu sunt bogate în proteine.
, păcălindu-l corpul să poată dori proteine fără a le furniza, ducând la un aport total mai mare de grăsimi, carbohidrați și energie, a arătat studiul.??
, autorul principal al studiului, David Rauben, a declarat în studiu, în general, consumul de alimente diluate este determinat atunci când oamenii consumă băuturi bazate pe proteine la Universitatea din Sydney, unde studiul AGER sugerează că consumul de proteine bogate în proteine atunci când consumă o cantitate mai mare de băuturi bazate pe sare sau că consumul de alimente de mare poate contribui la reducerea consumul de astfel de alimente, precum și studiul de alimente, potrivit Universității de la Sydney, precum și studiul de la care sugerează că aceste alimente pot ajuta persoanele care consumă o cantități mai mare de alimente cu consum de alimente cu consumul de alcool sau alimente cu consumul în mod biologic în mod excesiv, sau că acestea pot contribuie la consumul în mod potențial la consumul excesiv, precum cele din consumul de consumul de alimente de alimente pe care le consumul de alimente pe care
le consumă pe care le consumă pe care le consumă pe care le consumă pe care le consumă pe care le consumă pe care le consumă.
